بماچم :)

متن مرتبط با «اصن یه وضی» در سایت بماچم :) نوشته شده است

اصن یه وعضی!

  • نیلوبلاگ

    دوستان یک سوال : من این همه فیلم سینمایی کپی شده دیدم اینقدر فیلم دانلود کردم اینقدر موسیقی دانلود کردم توی موبایل و کامپیوترم پر از نرم افزار هایی هست که پولیه اما دارم مفت و مجانی ازشون بهره میبرم واااااااااااااای من زیر دین همه اینا هستم چه خاکی تو سرم بریزمممممم کسی راه حلی داره؟ من که نمیتونم تک تک صاحب این اثار (فیل ،موسیقی،نرم افزار)رو xa0پیدا کنم و حلالیت بطلیم ازشون که! حق الله رو میشه با خدا کنار اومد چون خدایی دارم که تو مرام تکه! با اینا چه کنم؟ چقدر خوب شد سر عمل نمردم و فهمیدم کلی ...

    ادامه مطلب