اصن یه وعضی!

خرید بک لینک

دوستان یک سوال :

من این همه فیلم سینمایی کپی شده دیدم

اینقدر فیلم دانلود کردم

اینقدر موسیقی دانلود کردم

توی موبایل و کامپیوترم پر از نرم افزار هایی هست که پولیه اما دارم مفت و مجانی ازشون بهره میبرم

واااااااااااااای

من زیر دین همه اینا هستم

چه خاکی تو سرم بریزمممممم

کسی راه حلی داره؟

من که نمیتونم تک تک صاحب این اثار (فیل ،موسیقی،نرم افزار)رو پیدا کنم و حلالیت بطلیم ازشون که!

حق الله رو میشه با خدا کنار اومد چون خدایی دارم که تو مرام تکه!

با اینا چه کنم؟

چقدر خوب شد سر عمل نمردم و فهمیدم کلی حق الناس دارم!

فردای قیامت دود از سرم بلند میشه از حسرت! میگم خدایا ای کاش با تکنولوژی اشنا نمیشدم

بماچم :)...

ما را در سایت بماچم :) دنبال می‌کنید

برچسب: اصن یه وعضی از کامیار,اصن یه وعضی کامیار,اصن یه وضی,اصن یه وضیه,اصن یه وضی ها,اصن يه وعضي,اصن یه وضی جدید,اصن يه وضي,اصن یه وضی facebook,اصن یه وضی اینستاگرام, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 6:04

صفحه بندی