فقط همسرم و بخاطر همسرم

خرید بک لینک

سلام

اگه کم مینویسم

اگه نظراتمو بستم

اگه دیر میام زودم میرم

برای اینکه این وبلاگ مخاطب عمومی نداره

قرارم نبود داشته باشه!

از اول هم هدفم این بود برای همسرم بنویسم

بخاطر همین جریان فاطمه - زینب و تومور رو که عالم و ادم نمیدونند رو اینجا بیان کردم

بیان کردم که شب خواستگاری بدم دست عروس خانم بخونه

بخونه و بدونه

ودونسته بله بگه :)

.

.

.

همه بهم میگن لازم نبود اینا رو به همسرت بگی

ولی من به همسرم حق میدم که بدونه

یعنی باید بدونه

فقط همسرم باید بدونه

بماچم :)...

ما را در سایت بماچم :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 6:04

صفحه بندی