فرق است بین مرد بودن و نر بودن !

خرید بک لینک

یجایی جمله زیر رو دیدم!

مرد تفنگ دست میگیره نه اسکاچ!

بنظرتون چقدر این جمله درسته؟

.

.

.

امیر مومنان امام علی علیهالسلام فرمود: روزی در حالى که فاطمه(س) نزدیک من نشسته بود و من عدس پاک میکردم، پیامبر صلی الله علیه و اله وارد شدند و فرمودند: ای اباالحسن! عرض کردم لبیک یا رسول اللَّه! فرمود: آنچه میگویم بشنو زیرا من هیچ حرفی نمیزنم مگر اینکه به امر پروردگار است:
-مردى که به زن خود در خانه کمک کند، خدا ثواب یک سال عبادتی را که روزها روزه باشد و شبها به قیام و نماز ایستاده باشد به او میدهد.

-خداوند ثواب صابران و ثواب یعقوب و داود و عیسی علیهمالسلام را به او عطا خواهد کرد.

-یا على هر که در خانه در خدمت خانواده خود باشد و آن را ننگ نداند خدواند نام او جزو شهدا مینویسد و ثواب هزار شهید را در هر روز شب برای او محاسبه میکند.

-برای هر قدمی که بر میدارد ثواب یک حج و عمره مینویسد و به هر رگی که در بدن اوست در بهشت شهری به او عنایت میکند.

-یا على یک ساعت خدمت کردن در خانه از عبادت هزار ساله و هزار حج و هزار عمره بهتر است.

-خدمت کردن به عیال از آزاد کردن هزار بنده و هزار جهاد و عیادت هزار بیمار و شرکت در هزار نماز جمعه وشرکت در هزار تشییع جنازه و سیر کردن هزار گرسنه و پوشاندن هزار برهنه گرفتن هزار اسیر در راه خدا بهتر است.

-ثواب خدمت کردن به خانواده از هزار دینار صدقه دادن به درویشان بهتر است.

-خدمت به عیال از خواندن توریة و انجیل و زبور و قرآن برای او بهتر است و از هزار اسیر که بخرد و آنها را در راه خدا آزاد کند برتر میباشد.

-برای او از صدقه دادن هزار شتر به نیازمندان بهتر است.

-از دنیا بیرون نمی رود مگر اینکه جای خود را در بهشت میبیند.

-یا على هر کسی خدمت کردن به خانواده خود را ننگ نداند خداوند او را بدون حساب به بهشت داخل میکند.

-یا على خدمت کردن به عیال کفاره گناهان کبیره است و غضب پروردگار را فرو مینشاند و مهریه او حور العین است.

-حسنات و درجات را زیاد میکند.

-یا على خدمت نمیکند عیال خود را مگر کسی که صدیق یا شهید باشد یا مردی که می خواهد خدا خیر دنیا و آخرت را به عنایت کند.

«جامع الأخبار ص: 103-102»

.

.

.

.

پس مردی که تو خونه ظرف نشوره و رخت نشوره مرد نیست که!نر هست ایشون :)

بماچم :)...

ما را در سایت بماچم :) دنبال می‌کنید

برچسب: فرق است بین دوست داشتن,فرق است بین,فرق است بین باختن و بدباختن,فرق است بین دوست داشتن وداشتن دوست,فرق است بین انکه یارش,تفاوت بین است وهست,فرق بین است و هست,فرق بين است و هست,فرق بين است و هست چيست, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 6:04

صفحه بندی